Pomoc psychologiczno pedagogiczna |
Pomoc psychologiczno pedagogiczna od 1 do 2 ( wszystkich: 2 ) | Strony: [ 1 ] | Informacje na temat udzielania pomocy psychologiczno - pedagogicznej | Dodano: 2012-09-04 » Na górę | | Nazwa | Do pobrania | 1. | Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych oraz niedostosowanych społecznie wprzedszkolach, szkołach ... | 
| | | | 2. | Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. | 
| | | | 3. | Więcej na temat reformy psychologiczno pedagogicznej można poczytać na stronie http://www.pedagogia.pl/ | 
| | | | 4. | Charakterystyka form udzielania pomocy psychologiczno - pedagogicznej |  | | | | 5. | Procedura udzielania Pomocy Psychologiczno - Pedaogicznej |  | | | | 5.1. | Załącznik nr 1 do procedury udzielania PPP |  | | | | 5.2. | Załącznik nr 2 do procedury udzielania PPP |  | | | | 5.3. | Załącznik nr 3 do procedury udzielania PPP |  | | | | 5.4. | Załącznik nr 4 do procedury udzielania PPP |  | | | | 5.5. | Załącznik nr 5 do procedury udzielania PPP |  | | | | 5.6. | Załącznik nr 6 do procedury udzielania PPP |  | | | | 5.7. | Załącznik nr 7 do procedury udzielania PPP |  | | | | 5.8 | Załącznik nr 8 do procedury udzielania PPP |  | | | | 5.9 | Załącznik nr 9 do procedury udzielania PPP |  | | | | 5.10 | Załącznik nr 10 do procedury udzielania PPP. Zaproszenie dla rodzica. |  |
Szczegółowych informacji dotyczących pomocy pedagogiczno psychologicznej oraz organizacji zajęć rewalidacyjnych w ZST udziela pani pedagog Maria Mazur oraz Elżbieta Tomkowicz. | Dodał: Adam Witek, Dyrektor ZST | | Charakterystyka form udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej | Dodano: 2012-10-04 » Na górę | Formy pomocy | Dla których uczniów? | Liczba uczestników | Jak długo trwają zajęcia? | Zajęcia rozwijające uzdolnia | Dla uczniów szczególnie uzdolnionych | do 8 | 45 minut | Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze | Dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy proramowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego | do 8 | 45 minut | Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne | Dla uczniów z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi lub specyficznymi trudnościami w uczeniu się | do 5 | 60 minut | Zajęcia logopedyczne | Dla uczniów z zaburzeniami mowy, które powodują zaburzenia komunikacji językowej oraz utrudniająnaukę | do 4 | 60 minut | Zajęcia socjoterapeutyczne oraz inne zajęcia o charakterze terapeutycznym | Dla uczniów z dysfunkcjami i zaburzeniami utrudniającymi funkcjonowanie społeczne | do 10 | 60 minut |
| Dodał: Adam Witek, Dyrektor ZST | | Pomoc psychologiczno pedagogiczna od 1 do 2 ( wszystkich: 2 ) | Strony: [ 1 ] | Na górę strony
|