x
Ogłoszenia - Zespół Szkół Technicznych w Strzyżowie

Zespół Szkół Technicznych
  • Zapraszamy do Zespołu Szkół Technicznych w Strzyżowie, UCZYMY | WYCHOWUJEMY | BAWIMY | Co nas wyróżnia??? | Uczysz się, kiedy chcesz ... E-learning | Ciekawe zawody i specjalnoœci | Systematycznie unowoczesniana baza dydaktyczna | Urozmaicone zajęcia lekcyjne i pozalekcyjne | (zajęcia na basenie, stoku narciarskim, lodowisku, strzelnicy, wycieczki dydaktyczne, kabaret szkolny) | Dobrze wykształcona, młoda, energiczna kadra pedagogiczna | Bogate życie kulturalne - koncerty, dyskoteki, spotkania, wycieczki | Szeroka oferta zajęć pozalekcyjnych, kółek przedmiotowych, kółek zainteresowań | (kółko fotograficzne, informatyczne, matematyczne i inne przedmiotowe) | Zwrot połowy kosztów uzyskania prawa jazdy w zawodach technik pojazdów samochodowych, technik mechanik oraz w branzowej szkole I stopnia mechanik pojazdów samochodowych | Konsultacje maturalne oraz z przygotowania zawodowego | Zajęcia wyrównawcze | Swiadczenia o charakterze socjalnym i motywacyjnym (stypendium Prezesa Rady Ministrów, MEN, stypendium Przecławczyka, stypendium dla najlepszych absolwentów) | Dobrze wyposażona biblioteka szkolna i multimedialne centrum informacji | pomagamy w znalezieniu miejsca praktyki i zajęć praktycznych w przedsiębiorstwach rynku lokalnego i regionalnego

 







 
Ogłoszenia

Ogłoszenia od 1 do 10 ( wszystkich: 333 )
Strony: [ 1 ]   [ 2 ]   [ 3 ]   [ 4 ]   [ 5 ]   [ 6 ]   [ 7 ]   [ 8 ]   [ 9 ]   [ 10 ]   [ 11 ]   [ 12 ]   [ 13 ]   [ 14 ]   [ 15 ]   [ 16 ]   [ 17 ]   [ 18 ]   [ 19 ]   [ 20 ]   [ 21 ]   [ 22 ]   [ 23 ]   [ 24 ]   [ 25 ]   [ 26 ]   [ 27 ]   [ 28 ]   [ 29 ]   [ 30 ]   [ 31 ]   [ 32 ]   [ 33 ]   [ 34 ]  
HARMONOGRAM WEJŚCIA DO BUDYNKÓW NA PRÓBNY EGZAMIN MATURALNY W DNIACH 19.11.2020 i 20.11.2020
Dodano: 2020-11-19     » Na górę

HARMONOGRAM MATURY PRÓBNEJ - WEJŚCIE DO BUDYNKU

Z JĘZYKA POLSKIEGO 19.11.2020

Z MATEMATYKI 20.11.2020

 

(KLASA PISZE OBYDWA EGZAMINY W TEJ SAMEJ SALI I ZACZYNA O TEJ SAMEJ GODZINIE; EGZAMIN TRWA 170 MIN.)

DATY – JAK WYŻEJ)

 

4TILA – godz. 8.00

B6 – 12 uczniów (kolejność wg numerów w e-dzienniku) – uczniowie wchodzą do budynku wejściem od strony łąki

B13 – 11 uczniów – uczniowie wchodzą do budynku wejściem od strony LO

 

4TPM – godz. 8.20

C14 - 11 uczniów (kolejność wg numerów w e-dzienniku) - uczniowie wchodzą do budynku wejściem głównych na halę sportową

B11 – 10 uczniów – uczniowie wchodzą do budynku wejściem od strony LO

 

4THF – godz. 8.40

B12 – 10 uczniów (kolejność wg numerów w e-dzienniku) – uczniowie wchodzą do budynku wejściem od strony LO

B14 - 10 uczniów – uczniowie wchodzą do budynku wejściem od strony łąki

 

4TEI – godz. 9.00

B2 – 15 uczniów (kolejność wg numerów w e-dzienniku) - uczniowie wchodzą do budynku wejściem od strony LO

B3 – 15 uczniów – uczniowie wchodzą do budynku wejściem od strony łąki

 

Przypominamy o konieczności zachowania zasad bezpieczeństwa (dystans, dezynfekcja rąk, maseczki). Z tego względu uczniowie nie opuszczają sali przed planowanym końcem egzaminu.

Dodał: sekretariat2
Matura próbna
Dodano: 2020-11-18     » Na górę

Matura próbna odbędzie się zgodnie z poniższym harmonogramem w dniach:

19.11 - j. polski

20.11 - matematyka

24.11 - j.obcy nowożytny

Matura próbna odbywa się w szkole. Przypominamy uczniom o obowiązku przestrzegania procedur związanych z zapobieganiem COVID-19 tzn. noszenie maseczek, zachowanie dystansu społecznego oraz dezynfekcji przy wejściu do budynków szkolnych.

 

Zobacz harmonogram - [ pobierz ]

Dodał: Adam Witek, Dyrektor ZST
Nowy plan od 14.12.2020
Dodano: 2020-11-09     » Na górę

Prosze o zgłaszanie uwag do planu lekcji który ma obowiązywać od dnia 14.12.2020 tj. od drugiego semestru klas 4 technikum. Przy analizie planu lekcji prosze zwrócić uwagę na łączenie przedmiotów w klasie (grupy uczniów).

[ PLAN LEKCJI ]

Dodał: Adam Witek, Dyrektor ZST
Spotkanie wywiadowcze 26 i 27.11.2020
Dodano: 2020-11-10     » Na górę

SPOTKANIE WYWIADOWCZE Z RODZICAMI

odbędzie się w dniach 26.11.2020 r. do 27.11.2020 r. o godz.17.00

 w formie wideokonferencji za pomocą programu Microsoft Teams wchodzącego w skład oprogramowania Microsoft 365. Uczeń loguje się na swoje konto, po czym przekazuje dostęp rodzicowi.

Link do harmonogramu spotkań wraz z tematyką  - [ link ]

Dodał: Adam Witek, Dyrektor ZST
Zawiadomienie o wyborze partnera
Dodano: 2020-11-17     » Na górę

Strzyżów, dn. 17.11.2020

 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

W związku z ogłoszonym konkursem "NABORU PARTNERA SPOZA SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH DO WSPÓLNEJ REALIZACJI PROJEKTU W RAMACH DZIAŁANIA 9.4 EFS DLA SZKÓŁ PROWADZĄCYCH KSZTAŁCENIE ZAWODOWE"

informujemy, że partnerem został:

Innovo Innowacje w Biznesie sp. z o.o.

ul. 3-go Maja 13, 38-200 Jasło

Dodał: Adam Witek, Dyrektor ZST
Egzamin próbny potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
Dodano: 2020-11-09     » Na górę

 

Zgodnie z wytycznymi  MEN i możliwością  zorganizowania w klasach IV technikum, w odniesieniu do uczniów, którzy przystępują do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie w sesji styczeń – luty 2021 r., zajęć  praktycznych w miejscu ich prowadzenia, w wybranych dniach tygodnia, w wymiarze nieprzekraczającym 10 godzin tygodniowo - w terminie od 9-13.11.2020 r zostaną przeprowadzone próbne egzaminy potwierdzające kwalifikacje w zawodzie:  

 

 

PRÓBNY EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE W ZAWODZIE

l.p.

Klasa

Zawód

Termin egzaminu próbnego - data i godzina rozpoczęcia i zakończenia

Osoba nadzorująca

Sala w której odbędzie się egzamin

1.

4TEI

technik ekonomista

12.11.2020

od 12:00 do 15:30

Dorota Wójcik

B 12

technik informatyk

12.11 .2020

od 8:00 do 11.30

J.Krok-Rysz, Ł. Wolan

B11, B14

2.

4THF

technik handlowiec

10.11.2020 

godz. 8.00 - 11.30

10.11.2020 

godz 11.40 - 12.40


Dorota Wójcik


Zofia Wasilewska

B 12


C14

technik usług fryzjerskich 

12.11.2020

od 8.00 do 9.00- część teoretyczna

od 9.30 do 11.30 część praktyczna


Kinga Reguła-Madej


B 6.

3.

4TILA

technik informatyk

12.11.2020

 od 8:00 do 11.30

P. Bryda

B5

technik

logistyk

13.11.2020 r. 

11:00 - 13:30

P. Czapczyńska, A.Giera

B13

technik analityk

13.11.2020

od 10.45 do 13.45

od 13.50 do 14.50

Martyna Zagórska-Dziok,

Magdalena Jurasz

C11

 

Dodał: Adam Witek, Dyrektor ZST
HARMONOGRAM SZKOLENIA Z ZAKRESU BHP ORAZ PRAKTYK ZAWODOWYCH NA ROK SZKOLNY 2020/2021
Dodano: 2020-10-29     » Na górę
HARMONOGRAM SZKOLENIA Z ZAKRESU BHP ORAZ  PRAKTYK ZAWODOWYCH NA ROK SZKOLNY 2020/2021
  1. 3 TEA – 18.01 – 29.01.2021 r. planowany termin szkolenia BHP 17.12.2020 r. godz. 14.00 w ZST w Strzyżowie. Sal. B1.
  2. 3 TM – 15.02 – 05.03. 2021 r. planowany termin szkolenia BHP 18.12.2020 r. godz. 9.35 w CKZ w Dobrzechowie. Aula CKZ.
  3. 2 THL – 15.02 – 12.03.2021 r. planowany termin szkolenia BHP 18.12.2020 r. godz. 13.15 w w ZST w Strzyżowie. Sal. B1.
  4. 2 TIF – 1.03 – 26.03.2021 r. planowany termin szkolenia BHP 26.01.2020 r. godz. 13.15 w ZST w Strzyżowie. Sala A 25.
  5. 3 TI – 12.04 – 07.05.2021 r. termin szkolenia bhp zostanie podany później
  6. 2 TI i 2TPM – 10.05 – 04.06.2021 r. termin szkolenia bhp zostanie podany później

Informacja dla uczniów i rodziców.

Uczeń w celu odbycia praktyki zawodowej musi uczestniczyć w szkoleniu z zakresu BHP. Obecność uczniów na szkoleniu bhp jest obowiązkowa.

Na szkoleniu każdy uczeń musi posiadać dzienniczek praktyk zawodowych w celu wpisania odbytego instruktażu BHP. Uczniowie klas III odbywający praktyki zawodowe w Polsce otrzymają dzienniczki z poprzedniego roku szkolnego. Uczniowie z klas II powinni kupić sobie dzienniczki w ZST.

Uczniowie mogą sobie sami szukać miejsc odbywania praktyk, ale na tydzień czasu przed terminem szkolenia muszą dostarczyć potwierdzenie przyjęcia ich na praktyka zawodową. Uczniowie którzy nie znają sobie sami miejsc odbywania praktyk będą przydzieleni w dniu szkolenia do pracodawców, którzy będą mieli wolne miejsca.

Potwierdzenia odbywania praktyk zawodowych znajduje się poniżej. Na jednym potwierdzeniu może znajdować się do 5 osób u jednego pracodawcy.

Takie potwierdzenie należy dostarczyć do sekretariatu ZST lub CKZ w celu przygotowania umowy odbywania praktyki zawodowej.

Link do wykazu przedsiębiorstw przyjmujących uczniów na praktyki.

http://ckpdobrzechow.edu.pl/baza-pracodawcow-wspolpracujacych-z-ckp/

 

Potwierdzenia o przyjęciu na praktyki w zakładzie pracy.

Dodał: Adam Witek, Dyrektor ZST
Godziny otwarcia sekretariatu ZST w Strzyżowie
Dodano: 2020-10-26     » Na górę

W dniach od 26.10.2020 r. do 06.11.2020 r. sekretariat ZST w Strzyżowie czynny będzie w godzinach od 7.00 do 15.00.

Dodał: sekretariat
OGŁOSZENIE OTWARTEGO NABORU PARTNERA SPOZA SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH DO WSPÓLNEJ REALIZACJI PROJEKTU W RAMACH DZIAŁANIA 9.4 EFS DLA SZKÓŁ PROWADZĄCYCH KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
Dodano: 2020-10-26     » Na górę

OGŁOSZENIE

 

OTWARTEGO NABORU PARTNERA SPOZA SEKTORA FINANSÓW

PUBLICZNYCH DO WSPÓLNEJ REALIZACJI PROJEKTU W RAMACH

DZIAŁANIA 9.4 EFS DLA SZKÓŁ PROWADZĄCYCH KSZTAŁCENIE ZAWODOWE

 

Zespół Szkół Technicznych w Strzyżowie

ul. Mickiewicza 11

38-100 Strzyżów

Tel./ Fax: 017 2761 193; E-mail: zst.strzyzow@gmail.com

 

na podstawie art. 33 ustawy z dn. 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowych w perspektywie finansowej 2014 – 2020 (Dz. U. 2014 poz. 1146) jako przyszły Beneficjent ogłaszamy otwarty nabór na Partnera do przygotowania i realizacji projektu w ogłoszonym przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie konkursie nr: RPPK.09.04.00-IP.01-012/17 realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa IX. Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego.

1. Cel Partnerstwa

Celem partnerstwa jest wspólne przygotowanie wniosku o dofinansowanie projektu oraz wspólne zarządzanie projektem, realizacja zadań, które będą ujęte w projekcie, przy czym partner może uczestniczyć tylko w części zadań w projekcie.

Celem przewidzianym do osiągnięcia w wyniku realizacji projektów w ramach ogłoszonego konkursu jest: Wzrost zatrudnienia absolwentów szkół prowadzących kształcenie zawodowe poprzez poprawę jakości szkolnictwa zawodowego dostosowanego do potrzeb rynku pracy oraz wzbogacenie oferty edukacyjnej szkół.

Przygotowywany projekt ma dotyczyć poniższego zakresu:

a)  doskonalenie umiejętności, kompetencji lub kwalifikacji nauczycieli, w tym nauczycieli zawodu i instruktorów praktycznej nauki zawodu, w szczególności poprzez: kursy kwalifikacyjne lub szkolenia doskonalące w zakresie tematyki związanej z nauczanym zawodem, w tym organizowane i prowadzone przez kadrę ośrodków doskonalenia nauczycieli lub trenerów przeszkolonych w ramach PO WER; studia podyplomowe przygotowujące do wykonywania zawodu nauczyciela przedmiotów zawodowych albo obejmujące zakresem tematykę związaną z nauczanym zawodem (branżowe, specjalistyczne).

b)  podnoszenie umiejętności, kompetencji oraz uzyskiwanie kwalifikacji zawodowych przez uczniów i słuchaczy szkół lub placówek systemu oświaty prowadzących kształcenie zawodowe poprzez m.in.: staże zawodowe obejmujące realizację kształcenia zawodowego praktycznego we współpracy z pracodawcami lub przedsiębiorcami lub wykraczające poza zakres kształcenia zawodowego praktycznego; wsparcie uczniów lub słuchaczy w zakresie zdobywania dodatkowych uprawnień, wiedzy i umiejętności zawodowych, zwiększających ich szanse na rynku pracy; doradztwo edukacyjno-zawodowe.

c) Dla zawodów które są prowadzone w szkole w szczególności dla:

  1. Technik informatyk
  2. Technik programista
  3. Technik spawalnictwa

Szczegółowe informacje o Działaniu 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego dostępne są w poniższym linku:

https://www.rpo.podkarpackie.pl/index.php/nabory-wnioskow/2640-9-4-poprawa-jakosci-ksztalcenia-zawodowego-nabor-nr-rppk-09-04-00-ip-01-18-033-20

Kody CPV:

72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

2. Oczekiwania wobec potencjalnego Partnera

Kryteria dostępu:

Do postępowania i oceny ofert zostaną zakwalifikowane wyłącznie podmioty, które łącznie spełniają następujące wymagania:

a)  Podmiot nie jest wykluczony z możliwości otrzymania dofinansowania (o którym mowa w art. 207 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych) oraz zgodnie z art. 33 ust. 6 ustawy z dnia z 11 lipca 2014 r.

b) Podmiot nie jest powiązany z Wnioskodawcą w rozumieniu Załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187 z dnia 26.06.2014 r.).

c) Podmiot nie zalega z opłaceniem składek wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.

d) Podmiot nie zalega z opłaceniem podatków i opłat wobec Urzędu Skarbowego.

e) Jeden podmiot może złożyć tylko jedną ofertę.

f) Podmiot przystępujący do postępowania musi prowadzić działalność gospodarczą minimum 5 lat przed złożeniem oferty.

g) Podmiot przystępujący do postępowania musi być świadom, że w trakcie przygotowywania i realizacji projektu może wystąpić konieczność wniesienia w ramach projektu wkładu własnego. Zabezpieczeniem prawidłowej realizacji finansowania projektu może nastąpić poprzez wniesienie wkładu w postaci dostępu do środków technologicznych, kadrowych czy finansowych. Wkład ten nie będzie jednak wyższy niż 5% wartości projektu.

3.  Kryteria oceny ofert: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014 -2020

 a)  Doświadczenie w realizacji projektów związanych ze szkoleniami i edukacją w okresie od 01.01.2010 do 31.12. 2019 roku jako beneficjent lub partner projektu.

0-5 projektów – 10 punktów

6-10 projektów – 20 punktów

11-15 projektów – 30 punktów

16 projektów i więcej – 40 punktów

Należy wskazać partnera, tytuł projektu, zakres wykonywanych prac, okres realizacji projektu.

b) Posiadanie wdrożonej i realizowanej certyfikacji/akredytacji/standardu dotyczącego jakości działań Podmiotu składającego ofertę, które jest potwierdzane przez instytucje zewnętrzne i podlega weryfikacji/kontroli/audytowi, potwierdzone stosownym certyfikatem: ISO 9001:2008 i/lub ISO 29990:2010 lub równoważne.

Posiadanie jednego certyfikatu – 20 punktów

Posiadanie dwóch lub więcej certyfikatów – 40 punktów

c) Doświadczenie w realizacji szkoleń zawodowych, kompetencyjnych w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2019 roku, realizowanych w ramach projektów własnych, partnerskich jak i w ramach umów o podwykonawstwo.

0-500 przeszkolonych uczestników szkoleń - 10 punktów

500 i więcej przeszkolonych uczestników szkoleń – 20 punktów

Łącznie potencjalny Partner może otrzymać 100 punktów za spełnienie największej ilość warunków z wszystkich kryteriów.

Kryterium a najwyższa możliwa ilość punktów 40 + kryterium b najwyższa możliwa ilość punktów 40 + kryterium c najwyższa możliwa ilość punktów 20 = 100 punktów

W przypadku gdy więcej niż jeden Podmiot składający ofertę otrzyma taką samą najwyższą ilość punktów zostaną oni wezwani przez Beneficjenta do złożenia oferty dodatkowej co pozwoli na zachowanie zasady równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji, a ponadto pozwoli na racjonalne i oszczędne gospodarowanie środkami publicznymi.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych czy wariantowych.

4.  Projekt realizowany będzie w latach 2021 – 2023

5.  Przedmiotowy projekt realizowany jest w oparciu o następujące dokumenty i wytyczne:

a)  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 320 z późn. zm.) zwane dalej rozporządzeniem ogólnym;

b) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1304/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Społecznego, uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1081/2006 (Dz. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 470);

c) Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) NR 821/2014 z dnia 28 lipca 2014 r. ustanawiające zasady stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 w zakresie szczegółowych uregulowań dotyczących transferu wkładów z programów i zarządzania nimi, przekazywania sprawozdań z wdrażania instrumentów finansowych, charakterystyki technicznej działań informacyjnych i komunikacyjnych w odniesieniu do operacji oraz systemu rejestracji i przechowywania danych (Dz. Urz. UE L 223 z 29.07.2014);

d) Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020 (Dz.U.2018.1431 t.j.);

e) Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U.2018.1265t.j.)

f) Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U.2017.2077 t.j.);

g) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2018.1986 t.j.);

h) Ustawa z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U.2018.1307 t.j.);

i) Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. 2018.395 t.j.);

j) Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz.U. 2018.362, t.j.)

k) Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U.2018.1457 t.j.);

l) Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz.U.2018.967 t.j.);

m) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 sierpnia 2014 r. w sprawie algorytmu ustalania kwot środków Funduszu Pracy na finansowanie zadań w województwie (Dz.U.2014. 1294);

n) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 2 lipca 2015 r. w sprawie udzielania pomocy de minimis oraz pomocy publicznej w ramach programów operacyjnych finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020 (Dz. U.2015.1073);

o)  Rozporządzenie Komisji (UE) Nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz.U.UE.L.2014.187.1);

p) Rozporządzenie Komisji (UE) Nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz.U.UE.L.2013.352.1);

q) Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 17 stycznia 2012 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U.2012.131);

r) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie praktycznej nauki zawodu (Dz.U.2010.244.1626 z późn. zm.);

s) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 13 grudnia 2016 r. w sprawie klasyfikacji zawodów szkolnictwa zawodowego (Dz.U.2016.2094).

t) Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014- 2020 przyjęty uchwałą Zarządu Województwa Podkarpackiego;

u) Szczegółowy Opis Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020;

v) Wytyczne w zakresie realizacji projektów finansowanych ze środków Funduszu Pracy w ramach programów operacyjnych współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020;

w) Wytyczne w zakresie warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2014-2020;

x) Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020;

y) Wytyczne w zakresie trybów wyboru projektów na lata 2014-2020;

z) Wytyczne w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020;

aa) Wytyczne w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn;

bb) Wytyczne w zakresie kontroli realizacji programów operacyjnych na lata 2014- 2020;

cc) Wytyczne w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020;

dd) Wytyczne w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze rynku pracy na lata 2014-2020;

ee) Wytyczne w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze edukacji na lata 2014-2020;

ff) Wytyczne w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014- 2020

gg) Wytyczne w zakresie sprawozdawczości na lata 2014 -2020;

hh) Wytyczne w zakresie warunków certyfikacji oraz przygotowania prognoz wniosków o płatność do Komisji Europejskiej w ramach programów operacyjnych na lata 2014-2020;

ii) Wytyczne w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze przystosowania przedsiębiorców i pracowników do zmian na lata 2014-2020;

Złożenie przez potencjalnego Partnera oferty partnerstwa w przedmiotowym naborze jest jednocześnie z jego deklaracją, iż jako potencjalny Partner przyjmuje do wiadomości treści powyższych dokumentów i zobowiązuje się do ich przestrzegania na każdym etapie realizacji partnerstwa.

6.  Termin i sposób składania ofert

a)  Oferty partnerstwa wraz z załącznikami należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Wybór Partnera do projektu w ramach Działania 9.4 w terminie do dnia 17-11-2020 do godziny 9.00 w sekretariacie Zespołu Szkół Technicznych w Strzyżowie, ul. Mickiewicza 11, 38-100 Strzyżów.

b) W razie nadania przesyłki pocztą lub kurierem decyduje data doręczenia.

c) Oferty złożone po tym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.

d) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17-11-2020 roku o godzinie 9.15 w sekretariacie Zespołu Szkół Technicznych w Strzyżowie, ul. Mickiewicza 11, 38-100 Strzyżów.

 7.  Wybór Partnera

Wybór Podmiotu na Partnera nastąpi zgodnie z kryteriami wyboru Partnera do projektu czyli wybrana zostanie oferta, która łącznie zdobędzie największą ilość punktów oraz złożona dokumentacja nie będzie zawierała błędów formalnych, będzie kompletna, zostanie złożona w odpowiednim miejscu i czasie zgodnie z zapisami niniejszego postępowania. Wybór Partnera zostanie podany do publicznej wiadomości na stronie internetowej www.zs-strzyzow.itl.pl w dniu 17-11-2020 roku. Wybór Partnera nastąpi w oparciu o prawidłowo przygotowaną ofertę, podpisane oświadczenie i złożenie pełnej dokumentacji w odpowiednim miejscu i czasie zgodnie z wymaganiami postępowania.

8. Wymagane dokumenty

a) Karta zgłoszenia Partnera – załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia o naborze, podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu

b) Oferta partnerstwa w odpowiedzi na ogłoszenie o otwartym naborze Partnerów – załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia o naborze, podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu, dodatkowo parafowana na każdej stronie

c) Dokument potwierdzający status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących (kopia wyciągu z KRS, CIDG lub innej właściwej ewidencji, z uwzględnieniem stanu faktycznego na moment złożenia oferty nie starszy niż trzy miesiące)

d) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z możliwości otrzymania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej na podstawie: art. 207 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2013 r. 885 z późn. zm.)

e) Oświadczenie o braku powiązań w rozumieniu załącznika 1 do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. EU L 187 Z 26.06.2014, str. 1)

f) Oświadczenie o niezaleganiu z podatkami wobec Urzędu Skarbowego

g) Oświadczenie o niezaleganiu z opłatami składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i inne wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego

h) Dokumenty potwierdzające posiadane certyfikaty jakości.

Dokumenty o których mowa w lit. c, f, g, h mogą zostać złożone w formie kserokopii potwierdzonej przez oferenta za zgodność z oryginałem, zgodnie ze sposobem reprezentacji.

Prawidłowo przygotowana oferta powinna zawierać wszystkie elementy wymienione w pkt. 8, ppkt. od a do h. Nie uwzględnienie wymienionych kryteriów w ofercie będzie skutkowało wykluczeniem oferenta.

  9.  Informacje dodatkowe

a) Ogłaszający nabór zastrzega sobie prawo do negocjowania warunków realizacji zadania na etapie formułowania wniosku o dofinansowanie i umowy partnerskiej oraz do unieważnienia naboru lub odstąpienia od realizacji projektu w partnerstwie, szczególnie w przypadku braku akceptacji wniosku o dofinasowanie projektu przez Instytucję Zarządzającą, a tym samym nie uzyskaniu odpowiedniego finansowania z EFS bądź rezygnacji ze składania wniosku do konkursu.

b) Wprowadzenie przez Oferenta zmian uniemożliwiających ocenę zgodnie z przyjętymi kryteriami w „Formularzu ofertowym” spowoduje odrzucenie oferty.

c) W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiającej zawarcie umowy partnerstwa z wybranym w wyniku naboru partnerem, dopuszcza się możliwość zawarcia umowy partnerstwa z podmiotem, który jako następny w kolejności został najwyżej oceniony.

d) Udział Partnera w realizacji projektu nie jest gwarantowany i będzie on uzależniony od uzyskania dofinansowania ze środków UE.

e) Oferenci ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania. Organizator postępowania nie odpowiada za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.

f) Do upływu terminu składania ofert Beneficjent zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku zmiany treści zapytania podmioty, do których wysłano zapytania ofertowe oraz podmioty, które odpowiedziały na zapytanie do dnia zmiany treści zapytania, otrzymają nową wersję zapytania wraz z wydłużonym okresem składania ofert.

g) Osoby upoważnione do kontaktu w sprawie otwartego naboru: - Adam Witek, tel. 504 292 051.

 

Ogłoszenie - pobierz

Załącznik nr 1 - pobierz

Załącznik nr 2 - pobierz

Załącznik nr 3 - pobierz

Dodał: Adam Witek, Dyrektor ZST
Informacja dla młodocianych pracowników
Dodano: 2020-10-23     » Na górę

W okresie od 24 października do 8 listopada br. uczniowie branżowych szkół I stopnia będący młodocianymi pracownikami są zwolnieni z obowiązku  świadczenia pracy na mocy art. 15f specustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z COVID-19. 

Dodał: Adam Witek, Dyrektor ZST
Ogłoszenia od 1 do 10 ( wszystkich: 333 )
Strony: [ 1 ]   [ 2 ]   [ 3 ]   [ 4 ]   [ 5 ]   [ 6 ]   [ 7 ]   [ 8 ]   [ 9 ]   [ 10 ]   [ 11 ]   [ 12 ]   [ 13 ]   [ 14 ]   [ 15 ]   [ 16 ]   [ 17 ]   [ 18 ]   [ 19 ]   [ 20 ]   [ 21 ]   [ 22 ]   [ 23 ]   [ 24 ]   [ 25 ]   [ 26 ]   [ 27 ]   [ 28 ]   [ 29 ]   [ 30 ]   [ 31 ]   [ 32 ]   [ 33 ]   [ 34 ]  

Na górę strony

 

 






Serwis wykonał uczeń Michał Zięba pod kierunkiem nauczyciela Adama WITEK. Modyfikacja i administracja - Adam WITEK.
Kopiowanie zezwolone pod warunkiem podania żródła i linku do tej strony.

Czas generowania się strony: 0.0945 sekund.